Nur07 1,5 aylık olana kadar gece 2 saatte bir gündüz ne zaman aranırsa saat tutmadan emzirdim. 1,5 aydan sonra doktorum gece 3-4 saat emmeden uyuyabilir, ister ve uyanırsa emzir sen kaldırma demişti. Öyle yaptım. 4 aylıkken 8-9 saat gece emmeden uyuyabileceğini söylemişti. 9,5 aylık oldu oğlum ve gündüz hala saat tutmuyorum, ne zaman isterse emer. Tek dikkat ettiğim ek gıda sonrası emzirmek ki gıda alımını etkilemesin.