A05072020 canım bizde Çanakkalede yaşıyoruz bizim sokaklarimizda arıtma çeşmeler var buradaki kaz dağlarından dağlardan geliyor para atıp alıyoruz ben, çay, kızımın maması, makarna, pilav, kızıma yaptığım tüm çorbalara o sudan kullanıyorum hem çok güzel hemde uygun tabi diğer sulara göre. Ama mesela yazında annemlerle yazliktaydik gene kızıma içme suyundan mama yapıyordum. Bence sizin cesmelerde aritmaliysa oradaki suyla verebilirsin mamayı