elfozyil ilk 3 aydan sonra bebeklerin kilo alımı düşüyor. 250 gram alt limit diye hatırlıyorum. Önemli olan 6 aylık olduğunda doğum kilosunun 2 katına yaşında ise 3 katına ulaşmış olması.
Maşallah boyu çok güzel uzamış bebeğinizin, illa hareketleri de artmıştır, yerinde durmuyordur eskisi gibi. Bunlar kilo alımını ek gıdaya kadar çok etkiliyor ve düşürüyor.