8 aylık bebeğim hiçbir şekilde ek gıdayı istemiyor 7 kilo uzun zamandır kilo alımı da durdu. Hastaneye gittik değerleri düşük çıktı vitamin vs verdi onun dışında bir şey söylemedi doktor. Ne yapabilirim. Çocuk yemeyince bende yediğimden bir şey anlamıyorum sanki aç kalkıyorum sofradan 🤦🏻♀️ arkadaşlar çizgi film aç yapacak bir şey yok dedi TV acinca da ona kitleniyor yine açmıyor ağzını saçlarını yoluyor kulağını cekistiriyor. Delirmeme ramak kaldı🧟 sizler nasıl yediriyorsunuz?