Nadiss Bebeğim 3 aylık bu hafta göz kontrolüne gidecez özel hastanede yaptıracaz . Nasıl yapıyorlar ? Ek ücret alıyorlar mı muayene dışında ?
eymenkerem Nadiss muayene haricinde özel bir tetkik istenmiyor doğal olarak ödeme de çıkmıyor. Göz ile alakalı baya özel gezmiş bir anne olarak soylıyım 😊
Melisasbasi Nadiss ek odeme yok daha geçen hafta yaptirdik isikla bakiyor takip durumuna bakıyor gayet basit bir olay sadece muayene ücreti ödedik
Casper Nadiss ek ücret almıyorlar ama uyanık olması lazım şaşılık var mı seni takip ediyor mu ona bakıyorlar
mihrosum eymenkerem canım zor bir kontrol mu kızım 1 yasında bızde yaptıracaz . Zor mu gecıyor canı acır mı
eymenkerem mihrosum canını yakacak hiçbirşey yok uzaktan bir makine tutuyor gözüne ölçüm alıyor gerekirse damla damlatıp ölçümü tekrarlıyor o kadar çok basit.
Elfzynpnl Nadiss bende özelde yaptırdım hic zor değil kucağımda oturdu bebeğim öyle kontrol etti materyaliyle dokunmadi bile ek ücret ödemedik damla dökmedi bizim bebege ölçülerine bakti bide pc de