Kizlar oğlum 2ay 25 günlük dün farkettim daha sağ kulağının iç kısmında yağ bezesine benzer sert bir şişlik çıktı ufak.doktorumuza da gösterdik gelmemize gerek yok enfeksiyon değil yapısaldir ağrı yapmaz dedi ama yinede endişe ediyor insan başına gelen varmı