eli-berra 14 aylık hala ağzında meme ile yanımızda yatıyor ben alıştıramadm her yolu denedim 🤷🏼♀️ Beşiği vardı bir kere yatmadı , park yatak aldık onda da yatmadı park yatağını artık oyuncak kutusu gibi kullanıyoruz odasında yatağı var ama odasına girip aaayyyy diyip hayranlıkla bakıp geri çıkıyoruz 🤣 uyumaya gelince kendini bizim yatağa atıyor. Biraz da beni kıskanıyor oğlum babasıyla yatmamı anlayamadı hala 🤣 ben ortaya yatarım genelde eşimin sarıldığını fln görsün oğlum üstümden atlar ortaya yatar bana sarılıp öyle uyur 🤣