Adakus000 benimde 12 gün oldu bebeğim doymadığı için sarılık geçirdi ek olarak mama kullanıyorum bebek toparlana kadar hastahane pompası çok iyi gerçekten.ir kere bebeğimi hastahanede yatırdılar orda kullandık göğüslerim sertlrştiği için baya süt çıkmıştı hatta baygınlık bile geçirmiştim o kadar sağdığım için baya iyi ondan sonra yara oldu ondan mı oldu bebek emdiği için mi bilmiyorum şuanda sütüm fazla yok düşünüyorum ama annemler istemiyor bebek emerek süt geliyor diyor bakalım