Esraugur2310 turansmom Canım benim kızımında yarın 40ı çıkıyor özellikle ilk 15 20 gün guruldama cok oldu kızımda da doktor bağırsaklar çalışıyor normal demişti şimdi o kadar yok ama ara ara oluyor yine