Dorukunannesii bugün endokrine gittik ve buraya gelen yüzde seksen çocuk kıllanma sebebiyle geliyor çoğunlukla sorun çıkmıyor korkmayın ama yine de test edelim dedi. Bu hormon doğal olarak zaten salgılanır ve ergenliğe kadar sürer ergenlikte ise sabitlenirmiş. Bazı çocuklarda bu hormon bu şekilde tepkiler verebiliyormuş . Sonuçlar çıkınca dediklerini tekrar yazarım size