Anneler günaydın nasilsiniz pek takip de olamadim bu ara erkenciyiz yine sabah en son 5 uyanis uyutmaya çalıştım oğlum tekrar 8 uyandi benim konum emzirme yatarak emiyo kucak bide .kolum agriyo demistim post da agir tutma dedi doktor vede oğlum disten üste 4 tane var batmasina neyse keskin korkuyorum 10 ay olacak emzirme den nefret edecem bide memeye dokunurken cimcik atiyo elini cekiyorum felan gene devam ediyo bebisim ..zorlayici ısırmayınca iyi ninni aciyorum uyuyo oyle kendini direnip itiyo yatakta geriye ve yürüteç de de kafayı vuruyo buyume atagi diye duydum dogru mu kizlar? El atmalar çoğaldı dış e de çozum bulmak lazim karanfil zeytinyağ iyi geliyo mu denemistim en son ..keskinliği ne önler? Buyrun arkadaşlar laf söz edecek olur dusnürseniz yazmayın şimdiden okuyup anlamak istemeyenler icin ..detayli okunakli yazmışımdır 😊🤔😉😉