Snfk Kızlar 16 gün önce sezaryen oldum. Bu sabah fark ettim sezaryen yaramın tam üstünde beze oluşmuş. Normal mi? Olan var mı?
Linam3_ Snfk deri yenileyici krem kullanıyorsunuzdur onu sürerken masaj yaparak sürün benimde öyleydi geçti bu şekilde.
Snfk Smnl yani günlük yaşamımı etkileyen bir şey değil. Yazdım doktoruma. Büyük ihtimal yarın giderim 😰
BusraG Snfk benim sağ tarafta, ameliyat çizgimin üstünde idi. Evet sert biraz. Kantaron varsa sürün. Benim ki irindi. Siz yine de doktorunuza sorun
Snfk BusraG yarın gideceğim muayeneye. Hafif sızlamaya başladı. Benimde sol tarafımda. Bi tane daha var küçük ortalarda o da.
ilkgozagrimm Snfk keloid olmuş olabilir mi canım benim yaram 1 yıl gecti orta kısmı şiş ve kabarık keloid dedi doktor
Gizembayram Snfk Onun için hastaneden çıkarken ilaç veriyolar bana vermişlerdi ben kullanmadım o ayrı ama bi sıkıntıfa olmadı
Snfk Gizembayram bana bi parol bi antibiyotik bi de süt yapıcı verdiler. Antibiyotiği kullanamadım. İshal yaptı sütümden bebeğime geçti. Ama parolu uzun süre kullandım.
Gizembayram Snfk bana verdikleri ilaç içerde ameliyat yerinde kan pıhtılaşıp toplanmasını engelleyen bir ilaçtı bi nevi içeriyi temizlemek için yani
Snfk BusraG az önce çıktım doktordan. Yara bölgesi kendini toplamaya başladığı için sertleşme normalmiş. Bir sıkıntı yok dedi.