Nisycl Merhaba anneler 2 buçuk aylık bebegim var ve galiba alerjik bütün belirtileri var fakat kan testinde negatif çıktı. Ben rota aşısı yaptırmak istiyordum fakat alerjiyi tetiklediği söylendi aynı durumda olup yaptiranlar var mi
Burcuervaada Nisycl bizim de inek sütüne alrrjimiZ var doğduğundan beri fakat dr umuz yaptı . Problem çıkmadı . 2 doz rota 2 doz menenjit yaptırdık.
Zeynonunannesiiiii Mrb bizim alerjimiz bağırsak tepkiliydi,bu nedenle alerji uzmanımız önermedi,yaptırmadık. elimde kaldı aşı..