Mom013 eczaneden izotonk serum aldım enjektöre çekip öyle burun açıyorum, internette videoları var,ben şimdilik 5 lik enjektöre çekip açılma durumuna göre bakıyorum.. Aspiratörleri çok önermiyorlar ama siz bilirsiniz, kızımda bir yaşına bir hafta var 2-3 haftadır o durumda doktora götüreyim dedim doktor heryer korona dedi bikaç tavsiyede bulundu..