Aselduru88 Bebekleriniz doyunca biberonu eli ile itiyor mu ? Benim kızım 3 aylık ne kadar verirsem içiyor fazlasını kusuyor.
Papatyaa_ Aselduru88 benim bebeğin 3.5 aylıkken biberonu tutmaya çalışıyor mama emerken nefes almak için ittiriyor nefes alınca tekrar ağırına iktiriyor . Doyunca kendinden geçiyor zaten maması bitince cekiyorum. Ama bazen doyduğunda istemediğinde de itiyor :)
BaraninAnnesi Aselduru88 kafasını çeviriyor elliyle itiriyor ama bazende doyduklarını anlamıyorlar habire içiyorlar ☺️ Kaç veriyorsun?
Nltka Doyunca uyuyordu biberonu içmiyordu . İttirme gibi bir olayları 5 Nci aydan sonra yaşadım . Fazla içip kustuğu da olurdu