Tuanatuna Merhabalar bebeğim 50 günlük bugün farkettim damakları kabarmış ve elimle kontrol ettiğimde elime takılan bir nesne var bu diş midir acaba bu kadar küçük diş çıkar mı son bi haftadır salyaları artmıştı huysuzluğu gazdandır diye düşünüyorduk iki gündür de uyumuyor sürekli ağlıyor çok güzel emen çocuk memede bile ağlıyor var mı böyle yaşayan tecrübelerinizi alabilir miyim?
Rabisss Tuanatuna diş olabilir. Dediğiniz gibi kabarma ve sertlik oluyo. Benim kızım 10 aylık 3. Ve 4. Dişini çıkarttı. Ek gıda almıyo sadece mama yiyo. Allahtan onu yiyo. Yavaş yavaş geçmeye başladı. 1 hafta 10 gün kadar sürdü ama 😕
Yigitalininannesi 40 gunlukken disi cikan var 3.ayinda disi çıkanda var erken olabiliyor bi dr a gösterin isterseniz
Tuanatuna Bende hayretler içerisindeyim gerçekten nasıl olabilir diyorum sürekli ama başka alternatif de gelmiyor aklıma çok erken cidden ya çok erken
Tuanatuna Rabisss o istisna da geldi beni buldu randevuyu aldım bakalım be diyecek ama gerçekten merak ediyorm bunu yaşayan var mı bu kadar erken olunca bir sıkıntı oluyor mu normal mi bu durum
Rabisss Tuanatuna umarım sıkıntılı değildir. Dişli doğan bebeklerin dişi çekiliyomuş sağlam olmadığı için boğazına kçma ihtimalinden dolayı. 2 aylıkken sorun olacağını zannetmiyorum. İnşallah öyle de olur 🤲🏻