Bebeğim 5 aylık. 2-3 gecedir huysuz gün içinde de sürekli kucaktayız birden ağlıyor gece ise emerken bile nasıl kıvranıyor yavrum masajla felan kaç kere gaz yapıyor bilmiyorum aşırı gazlandı. Ki ilk aylarda bile gazdan böyle ağlamamıştır yani. Ateşi çıkmıştı çok az bir ara bir de. Üşütmüş olabileceğinden de şüpheliyim birden böyle gazlanılır mı 😕