Annesininprensesi
Kizlar kızım 4 ay 22 günlük bugün bim de gördüm üzerini okudum katkı icermedigi yazıyor ve 4 ayından sonra verebilirsiniz yazıyor ben de hafif hafif artık ek gıdaya başlamayı düşünüyorum tattırmak istiyorum bu mamalardan veren var mı bebeğine? Bu aylarda birşeyler tattıran var mı?