Merhaba kızlar bebeğimde 16 günlükken burun tıkanıklığı göz yaşarması ve hapşırık başladı kendimiz burnunu temizliyorduk bi akşam birden bire kesik kesik nefes almaya başladı yatağından aldığımda ateşi vardı hemen acile götürdük yatış verdi akciğer enfeksiyonu olduğunu söyledi 4 gün hastanede yattık dün taburcu olduk çok şükür şimdi evdeyiz ama ben hala çok tedirginim çok korktuk bebeğim resmen nefes alamıyordu. Böyle bir durum başına gelen var mı ? Evde ilaçlarını kullanıyoruz sürekli burnunu temizliyoruz ama yine de korkuyorum nöbet tutuyorum başında 😣