Merhaba anneler, kızım 28.11.2020 sabah 9da acil sezeryen ile 38+2 de doğdu. Şuan sağlığı yerinde 3100 gram doğdu ve sadece 70 gram kaybı oldu. Bebeğimin emme refleksi var mememi tutuyor emiyor ama bir gram bile sütüm yok bir damla bile akmıyor. Pompayla çektim, kanalları açmaya çalıştım. Rezene içiyorum, kayısı kompostosu herşeyi yapıyorum. Şuan hala hastanedeyim. 10 saat boyunca hemşireler aç bıraktılar önce anne sütü diye diye mama vermediler. Zorla bir şekilde verdiler. 3-3,5 saatte bir mama ama o kadar az ve uzun sürede verdilerki. Bugün bebekte biraz sararma farkettim kontrol edermisiniz sarılık oluyor galiba dedim. Baktılar ve evet sarılık başlamış. Ve ben kendimi aşırı yetersiz hissediyorum şuan, sütün gelmiyor bebeğim çok aç kalıyor😔 nolursunuz akıl verin nasıl gelicek bu süt 😔