Merhaba canım öncelikle çok geçmiş olsun karantinası yeni biten bir anneyim 2 aylık bebeğim bir gece ani ateş üşüme ve şiddetli baş ağrısı ile uyandım 🤦🏽♀️ Geçmiyor kafayı yiyeceğim hafiften boğazımda ağrıyordu bir gün öncesinden ama bu belirtilerde olunca direk kesin virüs kapıya dayandı dedim ve cidden de pozitif olduğumu öğrendim🤦🏽♀️Kayınpederimden eşime eşimden bana hepimiz pozitif vaka idik. Hemen filyasyon ekibi geldi kayıt açtılar test yaptılar emzirdiğim için ilaç almadım sana soruyorlar istiyor musun ilaç diye istemeyince parol kullan 4 saatte bir dediler ve bebeğin için sakın endişe etme onların bağışıklığı çok güçlü sürekli emzir bebeğini sütün koruyacak onu dediler çocuk doktorumuzla iletişime geçtim o da aynı şeyi söyledi sürekli emzirdim dün gece itibari ile karantinadan çıktık çok şükür bebeğimde bende ev halkıda gayet iyi biraz tat ve koku alma sıkıntımız devam ediyor zamanla geliyor muş o da 🤷♀️Allah yardımcımız olsun canını sıkma bebeğini emzir vakit kaybetmeden testini yaptır Allah’ın izni ile geçer 🌸bol bol sıvı al turşu suyu iç ve C vitamini almaya bak bebeğin içinde D vitaminini ihmal etme 🐣