Gokce-69 Selam herkese benim bir sorum olacak biz ek gıdaya geçeli 3 gün oluyor fakat bebeğim üç gündür hiç kaka yapmadı normal mi yoksa doktora gözükmeliyiz ??
Tuba Gokce-69 gayet normal. bağırsakları formül süt/anne sütün haricinde gelen besine alışması gerekir. benim oğlum 7 gün yapmamıştı sonra her gün yapmaya başladı.