rosegirl canım bizde aynıyız doğduğundan beri bir uyku kaplumbağası var beyaz gürültüler çıkarıyor. Mesela pış pış sesi, elektirikli süpürge sesi, fön Makinesi sesi. Benim oğlan pış pış sesini seviyor. Sürekli o kaplumbağayla yaşıyoruz. Bizim birde aspiratör sevdamız var. 11 aylık olduk daha birkaç güne kadar mutfakta aspiratörün önünde onun sesiyle uyuyordu. Birkaç gündür alıştırmaya başladık televizyondan slow müzik açıyoruz onunla kucağımızda uyutuyoruz. Ben çokda kafama takmıyorum açıkcası. Hiç öyle beşiğe koyayım kendi kendine uyusun gibi çabam yok. Eninde sonunda desteksiz uyumayı öğrenecek ne de olsa. Bıraktım doğaçlama gelişsin.