Bi uykusunda saga yatiriyorsam bi uykusunda sola yatiriyorum canim ben. Gunduzde eger yanindaysam yüz üstü yirt üstü de yatiriyorum. Yuz ustu yatinca daha uzun sureli uyuyor hatta💞. Ama dedigim gibi yanindaysam işim falan yoksa oyle uyutuyorum. Diğer cocuklarimda da aynı sekilde yapiyordum.