Iyi aksamlar. Araniza cok yeni katıldık. Oglum 6 gunluk oldu ve emzirme ile resmen mucadele ediyoruz. Bebegim dogduktan bir gun sonra enfeksiyon sebebi ile 3 gun kuvezde kaldi. Dün cikti cok şükür amam orada sadece 2 kere emzirme hakki vardir onun haricinde hep siringa ile sutumu ve mama verdiler. O da kolaya alistigi icin emmeyi reddediyor. Sadece birkac kez ciglik atarak tutuyor saniyesinde geri bırakıyor. Ben de birkac kez zorlayip siringa ile veriyorum mecburen. Sutum yetiyor gibi mamaya gecmedik her uyandığında en az 30 cc veriyorum bazen daha fazla da olabiliyorum 1 saatte 2 saatte mutlaka uyaniyor zaten. Sizce bu yeterli mi bir de emzirmek icin hangi yollari denesem. Emme refleksi falan var sadece gogsumu almiyor. Bir de gunde acaba kac cc vermek saglikli olur ki