Kızlar 1 buçuk yaşında oğlum var. Eşim elimi tutsa oğlum hemen kıskanır sinirlenir bağırır çağırır. Eşimle yan yana gelsek hemen sinirlenir bağırır. Ya normal mi bu? Babasına benden daha düşkün bu arada. Onu benden kıskanıyor Ya 1 buçuk yaşında bide şaşırıyorum. Aynısını yaşayan var mı 1 buçuk yaşında. Normal mi bu böyle tepki vermesi? Anormal bi durum yok diy mi? Kocam da asla yanında bana sarılmıyor dokunmuyor bile oğlum üzülmesin diye🤦♀️ Çünk bizi sarmaş dolaş gördü mü hemen yere yatıp ağzını yere vuruyor sinirleniyor kızıyor😞