ozgetunak emzirme pozisyonlarını iyice araştır canım emzirme minderi al bebeğin yorulmasın rahat emsin ki senin için de emzirirken ergonomik bir ortam şart bu yüzden emzirme minderi çok çok önemli… Bebeğimi emzirirken telefonu alma eline mesela baş başa kal tek başınıza olacağınız loş bir ortam olabilir sakin sessiz sadece sana odaklanmasını sağla ve kesinlikle artık biberon kullanma emzirme esnasında çok kendini geri iterse ensesini hafifçe göğsüne doğru bastırabilirsin pes edecektir illa mama ya da sağım yaparak vermen gerekiyorsa kesinlikle kaşık ya da şırınga kullan ama asla biberona dönme memeye alıştırmak istiyorsan o biberonu ortalıktan kaldır gözünün önünde bile olmasın… Bebeğinle baş başa uzun güzel zaman geçir sabırlı ol onu sakinleştirmeye çalış ağladığı değil de daha sakin olduğu zamanlarda al memeye ki daha da hırçınlaşmasın ninni söyle pışpışla poposuna hafifçe ritmik şekilde vur bunlar onu sakinleştirir… 5 aylık oldu bebeğim o şekilde emziriyorum bizim de diş dönemi ve atak Bi de üstüne ailecek korona olduk üst üste geldi 🤦♀️😒 ama geçecek biliyorum bu da geçecek biz bebeğimle neler atlattık ❤️