Allah askına benim gibi olanlar hissedenler bi fikir verin bi şey söyleyin bana ben 1,5 senedir evliyim 4,5 aylık bir kızım var evlendiğim günün gecesi balayına gittim düğünde takılan herseyi kaynanamla kayınpederime bıraktım 6 gün sonra döndüğümde öğrendim ki herseyimi satmışlar borçları ödemişler ben tabi şok çünkü bizimdi onlar öyle konuşmuştu ben bi iş kurucaktım eşimde araba alıcaktı ve bu olayı biliyolardı yani hep konuşuyorduk planımızı biliyolardı onaylamışlardı böyle bir sey beklemiyorduk bundan dolayı cok ama cok şaşırdım yapmalarına böyle bişeyi bide hiç haber vermemelerine söylememelerine aşırı sinirlendim bu durum yüzünden baya baya sorunlar yaşadık ben en cokta zaten ne bekliyodunuz ki böyle olucaktı bizim borç dururken iş kurup araba mı alıcaktınız demelerine ayar oldum cünkü baştan beri bu böyle konuşuldu o zaman niye söylemediniz dedim ve bu arada benim eşim işe daha yeni girdi bazı olaylardan dolayı 5 aydır bi fabrikada çalışıyor yani ben baya zorluk yaşadım her neyse tek olay bu değil ben ailemden uzaktayım hamileliğimde falanda zorluklar yaşadım kaynanam sözde annemiz ama hiç öyle değil erken doğum riskim varken bile bana 40 dklık yoldan gelip bakmadıda 2 hafta ben evde tek başıma yattım yemek yapmaya bile kalkamıyordum neyse böyle bi çok olay daha ve ben doğum yaptım her gün saatte bir annemler kızımı görmek için arıyor görüntülü annem çalışıyor cumartesi günleri cıkıp geliyor pazar geri dönüyor kaynanam kayınpederim 40 dkliık yoldan gelemiyor ama sözde cok seviyolar bunlar köyde yaşıyor bende soğuktan dolayı gitmiyorum ortalık zaten kötü hastalık kol geziyor ve bu olaylardan dolayı bende zaten onlara karşı sevgi kalmadı sadece saygı var oda eşimin hatrına ya hep yapmacık geliyolar cocuğu hiç görmek için aramazlar gidince kucaklarından düşürmüyorlar sözde ama kaynanam hala altını bile açamaz kızımda hiç durmuyor onlarda bilmiyorum neden ama normalde cok sakin bir bebek onlarda kıyameti koparıyor bide sürekli kayın pederim arıyor kızı bize getirin bizde kalsın diyip duruyor böyle saçma sapan bi durumun içindeyim ben tahammül edemiyorum kırmak istemiyorum ama sakinde kalamıyorum ya napıcam