Herjese iyi geceler 10 günlük bebegim var her iki saatte bir beslemek gerekiyir kan şekeri düşmesin diye ancak bebegimi uyandiramiyorum suan emmesi gerek derin derin uyuyir bazi bebekler uyanamazmis sekeri dusse bile bizimki onlardan sanirim ne yapiyirsunuz sizler lutfen akil verin annem uyandirdigimda vocugu sinirlendiriyirsun o uyanir diyi bide ama asla uyanmiyir beklefim daha evvel