Zumreee 3,5 aylıkken götürmüştüm cihazla baktı sonrasında da damla damlattı 15 dakika kadar bekledik gözbebeklerinin büyümesini sonrasında da elindeki aletle baktı. Biz doğumsal bi anomali var mi diye bakıyoruz ayrıntılı göz ölçümü 2 yaşında demişti doktor.