Merhabalar anneler 🙏 dun aksam saat 4 civarı oglum uyandı actı herhalde biraz emzordım ama bilirsiniz uyku yarım ölüm demek ogunde cok yorulmustum aldım yanıma indirdim sonra tekrar emzırırım dedim oglumun hemen yanındada besık var yataga yapısık, nasıl oldu aklım almıyor yanı sanki biri aldı cocugu yere yuz ustu bıraktı esım oglumun mızmızlamasını duymus aglama yok yerde oldugu ıcınde pek sesi duyulmuyor aniden kalktım aldım kucagıma bası biraz kırmızıydı 2 gundur aklımdan cıkmıyor okadar uzuldum ki kendimi sucladım bugunde cok yedıgındenmı bılmıyorum dolu dolu kustu okadar kusmaz normalde balgamlıydı sizce bir sıkıntı varmı 😔lutfen yardımcı olsun 🙏