Defnem20 Bende aynı haltı çok yerdim her zaman kötüsünü düşünme taraftariydim iyisini düşünüp de kötüsü olursa daha çok üzülürüm diyerek ama bu beni panik atağa kadar sürükledi pozitif enerjiye inanmaya başladım güne mutsuz bile uyansam bebeğime bskiyorum kendime bakıyorum evime ocağına bakıyorum ohh bugün yine çok güzel bir gün bütün güzellikler benim hayatımda birikmiş mutlu bir güne yeniden günaydın diyorum ve bunu yapmadığım zaman mutsuzca yataktan kalktigim zaman o gün bütün gün yatak döşek oluyorum ve gerçekten iyiyi düşün iyi olsun kendini bu kadar yıpratmaya gerek yok bu şekilde yaparsan o belki diye ihtimal verdiğin hastalıklar yakanı bırakmaz Allah korusun sabahları müzikler açarak neşeli neşeli öyle başlıyorum artık güne ve bu bana çok iyi geliyor resmen kafam boşaldı beynim dinlenmeye başladı hissediyorum bunu 👍