zeynepzeze benim oğlum 3 aylık yüzü aynen böyle daha ilerlerse egzema olur dedi doktorum süt ve süt ürünlerini yeme bir ay bakalım alerjisi var dedi .. bepantol sensiderm sürekli kullanmak üzere, advantan krem de 10 gün kullanmak üzere verdi .. kullandım diyeti de uyguluyorum kızarıklığı geçti şükür