Bebeğim ilk doğduğu hafta küvezde kaldı bende başladım sağıma. Sonra sürekli uyuyordu emmediği için devam ettim derken dolapta biraz sütüm birikti yarısını kullandım ama artık kullanım tarihi geçti kızım 9 aylık. Nasıl değerlendirebilirim atıp israf etmek istemiyorum