Puki ben yurtdışındayım ben sadece imza attım. Memur beni görmedi konsoloslukta. ikinizin birden olması gerekmiyor ama ikinizin imzası gerekiyor. Eşin bulunduğu yerdeki nüfus idaresinden o formu alsın kendi alanına imza atıp sana yollasın. Ya da en garanti pasaport için sana imza yetkisi versin noterden. Vekaletnameyi sana postalasın.