Miyav ya 1 sene geçti hatta üzerinden 😂😂 ilk 1 hafta 10 gun kadar zorladı, ama gun geçtikçe azaldı beni hep emziği koyduğum yere dolap üzerine koyuyordum elimi tutup oraya getirdi onu kaldırdım baktırdım bak kızım yok artık dedim, binamızdaki bebek kediler uyumak için aldılar dedim, kedilere mama verirken emzik nerde diye soruyordu masumum yaaa❤️❤️ O öyle üzülünce bende çok zorlanmıştım gerçekten ama en doğru zamandı aklı erdikçe daha zor inatlaşmalar başlıyor, size de kolay gelsin kararlı olun eğer bıraktırdıysanız bir daha vermeyin ki kırılma olmasın kararınızda