Merhaba anneler. Ben 3 bucuk aydir sezeryenle dogum yapdim. Hamilelikde tam 17 kilo aldim ama hamilelikden once hormon iynesi olunmusdum 9 kiloda ondan almisdim toplam 26 kilo aldim. 10 nu dogumda verdim. Simdi karnim 5.6 aylik hamile gibi duruyor bi diyetisyenle basladim ama bu karinin kolay kolay gideceyine inanmiyorum