Bence gaz değil benim bebeğim 43 günlük bizde öyleydik benim sütüm çok fazlaydı ama dediğiniz gibi uyanıyordu sürekli kaynanam annem falan mama ver doymuyor diyolardı inanmıyodum surat yapıp ağlıyodum lohusalık şeyinden😂ama baktım gerçekten doymuyor şimdi bile emiyor beni ama hemen uyanıyor mama yiyince 2 saat aralıksız uyuyor aç olduğu için uyumuyor deneyin dua ediceksiniz