Merhaba bir şey sormak istiyorum. Kaynanam bu sene tarhana yaptı bana da verdi bebeğe yedirmem için. Bugün çorba yaptım ve daha üçüncü kaşıkta çocuk alerji oldu. Daha önce de yaşamıştık böyle bir şey başka bir besinden sonrası hastane falan çok zordu, sanıyorum alerjik bir bebeğim var, korkuyorum bir şeyleri yedirirken. Sorum şu bebek tarhanasının normal tarhanadan nasıl bir farkı var ?