Aynı beni anlatmışsınız 9,5 ay oldu ve gece uyanamıyorum. Yanımda uyuyor hangi ara ağlıyor ve ben gögüsümü açıp emziriyorum bilmiyorum, hatırlamıyorum yani. Çok ağlarsa falan eşim dürtüyor kızıyor sonrada bi güzel ki kalkıyorum. Anlayamadım ve çözemedim hala