Asli1453 7 yıl sonra hamile kaldım 4 ay oldu dogum yapalı tekrar kalabilecekmiyim diye düşünüyorum korunmuyorumda dogumdan sonrada hiç adet olmadım
elmalikurabiye Asli1453 valla sorun ne bilmeden bisey diyemeyiz ki. 2.yi istiyorsaniz korunmasiz devam edin. Rabbim gonlunuze gore versin insallah
Tuba Asli1453 bir ablam var ilk çocuğuna hamile kalabilmek için 10 senesini verdi. doğumdan sonra bi sene korundu sonra korunmayı bıraktı hemen ikinciye kaldı🤗