Suslupusluminigim sormayın ya bizimki de meme bağımlısı bir kaç ay evvel memeyi bıraktıracaktım iyi de gidiyorduk sonra bir kaç yazı okudum anne sütünün korona virüse karşı koruyucu olduğuna dair. Vazgeçtim şimdi ise hiç ayıramıyorum memeden 2 yaşına kadar diye söz vermiştim en başından çok az kaldı nasıl ayıracağım bu hırçınlık bu agresiflikle hiç bi fikrim yok.. 🤦🏻♀️😕 bi fikri olan ? 🙈