Sseyma3 eğer kucağınızda sakinleşiyorsa orada güvende hissediyor kendini. Daha çok minikler korkuyor olabilirler , alışmaya çalışıyor olabilirler ☺️ Benim bebeğim de ağladığında ya da uykuya dalmakta zorluk çektiğinde yatakta yanıma yatırıyorum,yatarak emziriyorum,çok kolay uykuya geçiyor,bir süre yanında uzanıyor hiç kaldırmıyorum yerinden,derin uykusuna geçene kadar. Yoksa erkenden yatağına koymaya kalkarsam hemen açıyor gözlerini ☺️ Şuan 2 aylık hala daha uzanarak emziriyorum. Memede uyuyor,memede uyumayı seviyor,güvende hissediyor kendini herhalde.