Sevilay6857 Tavsiyem hastaneye gitmeniz ve bağırsaklarına film cektirip baktırmanız. Gecen hafta burun tıkanıklıgı yasadık aman ciğerlerine inmesin diye götürdük. Doktor gazı da var bakalım o da rahatsız ediyor olabilir eger fazla gazı varsa lavman yaparız rahatlar dedi. Sanmıyorum yeni doğdugunda bile hiç gaz sorunu yasamadık dedim. Doktorun dediği cıktı yavrum gazdan kıvranıyormus. 7 ay 25 günlük. Lavman sonrası rahatladı cok şükür bir kaç gündür uykusu bölünmüyor