Betul96 Merhaba hanımlar bebeğim 2 ay 18 günlük artık elini tanıması için eldiveni çıkartmak istiyorum fakat, ya ağzına sokup emiyor yada devamlı yüzünü çiziyor Ne yapmam lazım bi öneri Lütfeeen🙏
Neslimmmmm Betul96 elini keşfettiği için ağzına sokuyor ve bu gayet normal bi süreç yüzünü çizmeside tırnaklarını sürekli kesin çizse bile onların çiziği hemen iyileşiyor yani ertesi güne bişi kalmıyor yüzünde
Arenimo Betul96 O zamanlar ellerini emerler keşfederler gayet normal. Ben hiç eldiven takmadım neredeyse ben uzun süre eldiven takmamak görüşündeyim
gkc0906 Benim kızımda o aylardayken emdi bana emmesine izin verme dediler ama ben hiç karışmadım şuanda 6 aylık artık emmiyor kendiliğinden bıraktı 🥰
Aylisaylin Benim bebeğim de 2 aylık elini emiyor hiç müdahale etmiyorum ayrıca hiç eldiven takmadık doktorumuz eldiveni ilk gün çıkardı elini keşfetmesi lazım dedi yüzünü çizsede hemen iyileşiyor merak etme
aysenur_58 Betul96 ben o kadar uğraştım emmesin diye ama dış zamanı damakları kazındığı için eli ağzına mecburiyetten gidiyor anca biraz daha kendini bildiğinde birakrirabiliriz
_mucizemmm Benim kızımda 2 ay 10 günlük oldu ağzında salyalanma var elleri ağzında hep doktorumuz gayet normal oral yolla ellerini keşfediyor ve ayrıca diş etleri kaşınıyordur dedi salyalanması içinde ayrıca 1 ayı tamamladığımızda artık eldiven kullanmıyorsunuz yeni doğanlıktan çıktı dedi tırnaklarını kestin mi sıkıntı olmuyor çizse bile hemen geçiyor 🐣
Mom98 Betul96 eldiven bu kadar uzun süre takılmaz zaten yaptığınız yanlış tırnaklarını haftada 2 kere keserseniz sorun cozulur butun bebekler elini emer zaten 🤗
bitanem123 Sadece dısarı cıkarken eldiven taktım bebeğime 4 aylık ve toplasan 3 kez çizmiştir yüzünü ellerine alışık olmadıgından çiziyor yüzünü ellerine alıştıgı zaman yüzünü çizmeyide bırakacaktır. Elleri gelişiminin bir parçası emsin bişi olmaz. Benımkı 4. Aya girerkende tek parmagını emmeye başladı şimdide. Bazen arada ıkı elını agzına sokmaya çalışıyoe normal bır durum yanı 😊
Fatmanurkivanc2020 Benim oğluda emzik yerine hep elini emdi su an 5 aylık kendi kendine bıraktı çok nadir emiyo
Nescafe Betul96 benim kızımda öyleydi şuan hala parmagını emerek yatıyor ama ben rahatsız değilim çok tatlı görünüyor 🤣
Cemoloy 2 ay 7 günlük 1 haftadır yumruk hep ağzında. Asıl bunu yapmazsa endişelenmelisiniz, izin verin keşfetsin :)
Smnl Betul96 hiç eldiven takmadım doğduktan sonra çünkü motor gelişimi için eldiven kullanmamak daha iyi. 2 aylıkken başladı baya uzun sürdü elini emmesi. İleri dönemde ayak parmağını emecek ve bulduğu her şeyi ağzına sokacak hazırlıklı olun. Sağlıklı uzun ömrü olsun 🙏🧡
Betul96 Eldivenleri gün içinde takmıyorum zaten gözetimim altında, fakat geceleri devamlı eli yüzünde korkuyorum gözüne sokacak kalıcı bi iz oluşacak diye tırnaklarını kesmeye çalışıyorum devamlı ama genede çiziyor 😢
reynwoman Betul96 benim kızım 3 bucuk aylık artık elini emmeklede kalmıyor kıyafetini bile çekiştirip ağzına götürüp emiyor önlüğünü emer omzuma koydugumda omzumu emer battaniyesini tutup çeker emer 2 elini birden hepsini ağzına sokmaya çalışıyor bol bol midesini bulandırır parmaklarını resmen gırtlağına kadar indiriyor ve peşinden bi öğürme 🤦🏼♀️😂 bol bol da salyası akıyor 2 aylıktan beri normal canım ellerini tanıyorlar yaklaşık bi 6 aya kadar böyle oluyorlarmış elden sonra da sırada ayaklar var daha onlarıda emecekler 😂😂
Tatlimbenimmm Betul96 bebek kendi isteğiyle yapıyormuş peki bana ne demeli kaynanam 18 günlük kızımın elini açıp ağzına götürüyor kızım meme emmeyi çok sevdiği için elini emiyor. 🙄
Aise_35 Betul96 bırak emsin Canım benim oğlumda hemen hemen o aylarda başladı hem damakları kaşınıyordur hemde motor gelişimi için iyi birşey . Suan 5,5 aylık oğlum bize bile saldırıyor bulduğu yeri emmek için
Deletedmom65 Benimkide nerdeyse 3 aylık olacak eller hep ağzında ben hiç eldiven takmadım ellemiyorum bi gün sıkılır bırakır heralde 😂