reynwoman Merhaba hanımlar ben normal doğum yapalı 3 buçuk ay oldu doğumdan önce yaklaşık 7 yıldır kendim genital bölgemi hep ağdayla alıyordum bayada incelmiş azalmıştı 7 yıldır hiç bir kere bile jilet vurmamıştım doğuma gitmeden bir hafta önce bile kendim yine ağdayla almıştım sırf doğumdan sonra da ağdayla rahat devam edeyim diye ama maalesef düşündüğüm gibi olmadı doğumum cok zor geçti aslında 3 saat içinde bebeğim doğdu ama ben cok zorlandım ıkınma gücüm son esnalarda cok azalmıştı ve ebe karnımdan bastırmak zorunda kaldı bundan dolayı da kesiğim olmadı lakin cok fazla yırtıgım oldu makatıma kadar yırtıldı ve makatıma kadar dikiş attı doktor afedersiniz ama nerdeyse makat deliğini bile dikecekmiş o seviyedeydi 40 günden önce asla toparlanamadım ve tamamen rahat bir şekilde oturmaya falan 55 günlükken başlamıştım haliyle bu sürede hep jiletle temizledim genital bölgemi ve ağda yapmaya cesaret edemiyorum artık hala korkuyorum sanki oram yeniden yırtılacak bişey olacak gibi içimi korku kaplıyor lazere yazılayım en iyisi dedim genital için sadece doktora da sordum yaptırabilirsin sorun olmaz dedi bugün ilk seansıma gittim canım aşırı yandı alt kısımlarda bide kendimi cok kastım o anda oda etkilemiştir yarıda bıraktırdım zaten bi dahaki seansta tamamlayalım diyip cıktım eve geldim adet oldum acı eşiğim bundan düştü galiba size sormak istediğim şudur normal doğumdan sonra lazer yaptırıp sıkıntı yaşayan oldu mu bi türlü normale dönemiyorum bu konudan dolayı eşimle bile yaklaşamıyorum hala ya dikişim yırtılırsa ya bişey olursa diye diye paranoyak oldum iyice 😢😢😢
ecrin4efe9 reynwoman eczanede uyusturucu kremler var . Lazerden yarım sat veya 1 saat önce sürüyorsun acıyı az hissetmek için
VelardaEdiz reynwoman normal doğum yaptım ve lazer epilasyonada gidiyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım 4 seans girdim eylül ayında başlamıştım doğumunda 23 aralıkta olmuştu ama bekledim bende tabi işte bi 9 ay kadar işte
acikahve reynwoman Genital bölge için Emla krem sürüp giderseniz uyuşur. Ama tabi bunu doktorunuza danışın. Aslında emziriyorsanız bu süreçte lazer yapmamaları lazım size.
reynwoman 05ay05az20e1sra14na9di3r27 aslında canım cok tatlı değildir kendimi kastığım için acıdı sanırım pirpiriklenmekten deneyeceğim bir dahaki seansıma teşekkür ederim 🌸
Burcc 3.seansım lazere gidiyorum. Bende normal doğum yaptım ama gerçekten lazer çok rahatmış. Hatta şu ara virüs tekrar çoğaldı diye 2 aydır gidemiyorum ama 3 seans olmasına rağmen baya azaldı, çok az çıkıyor
reynwoman Burcc ya ben acıdan daha cok kendimi cok kastım bugün doğum travmasını atamadım hala üstümden sanki genital bölgeme biri dokununca doktorun o dikiş attığı an geliyor sürekli aklıma bu yüzden de cok kasıyorum kendimi biride geçen yazmış burdan ağdadan genital bölgesi yırtılmış dikiş atılmış bide onu okudum iyice gitti beyin bende 🤦🏼♀️😂
reynwoman ecrin4efe9 acı cokta önemli değil aslında büyük ihtimalle adet günümmüş bugün meğer ondan bi tık acımıştır bide kendimi kastığım içindir asıl meselem benim hala doğumdaki korkum işte onu atamıyorum bi türlü sanki bi işlem yaptırırken doğum yapıyomuşum gibi hissediyorum kendimi yada bişey olacak dikişim falan açılıcak diye korkuyorum haliylede kasıyorum kendimi hoş diceksiniz ki dikilen şey 3 bucuk ay sonra dikiş mi acılır diye ama korku herşeyi düşündürüyor insana 🙈😂
Burcc reynwoman ağdadan genital bölgesi mi yırtılmış🤦🏻♀️ Yok artıkkk. Acı olması normal canım, ilk seans benimde çok acımıştı. Rahat olmaya bak mesela o ara başka bişey düşün. Evet dikişli doğum olduğu için ağda belkiii riskli olabilir ama lazerin riski yok. Hazır olduğunda git bence🌸
reynwoman Burcc teşekkür ediyorum canım cok sağoll 🌸 2.seansıma daha rahat girerim inşallah 🙏. Evet artık ağdayı yapan nasıl bi hızla çektiyse artık olabiliyor bazen böyle sıkıntı hoş yıllardır kendim yaptım hep ağdamı yırtmadım hiç 😂 Vallahi kadın olmak başlı başına bir dert yaa ne adet sancısı biter ne kılı tüyü biter ne hormoneli biter bitmedi gitti 🤦🏼♀️😂
reynwoman VelardaEdiz azalma söz konusu oldu mu peki sizde 4 seans sonrası durum nasıldı valla doğum yapıp 40tan sonra ağdaya gidenleri tebrik ediyorum ben lazere bile tırstım ki ağda gibi çekiştirilen bişey olmadıgı halde 😬
reynwoman VelardaEdiz ayyyy sizi aşırıı tebrik ediyorum o zamann 👏👏👏😂😂 ben 50.günümde daha yeni yeni rahat oturabiliyodum vallahi ya 😱 bende 12 seanslık paketi aldım bakalım inşallah kalan 11e girebilirim 🤣
reynwoman Burcc erkeklere sorsak hoş ne var ki kadın olmak varmış diyorlar 🤦🏼♀️ dün burda okudum tesadüfen erkekler için korunma yöntemi cıkmış spermlerindeki maddeyi üreme olmasın diye ufak bi operasyon yapılıyormuş hep biz kadınlar korunma hapları spiral şu bu yaptırıyoruz bunu dq onlara yaptırmak lazım aslında bide onlar görsün 😂
reynwoman acikahve maalesef emla hiç yaramıyor bana gram uyuşturmadı benim bünyem biraz farklı doğumda bile doktorum dikiş atmadan uyuşturucu iğne vurdu uyuşmadı hiç söyledim 2.iğneyi de yaptı yine aynı şekilde hiç uyuşmadı daha fazla uyuşturucu yapamayız 2 tane yaptık dedi ve canlı canlı dikilmek zorunda kaldım doğumdan cok o dikiş anı daha beterdi benim için uyuşmamamın sebebide belli aralıklarla 8 kere genel anestezili ameliyatlar geçirdim bundan kaynaklı olduğu söylendi vücudumun uyuşturucuya etkisi kalmamış artık
Bibiveannesi reynwoman canım lazeri bileniyorum ama eşinle birliktelikle zarar gelecek olsa kakanı yaparken de olur yani çoktan iyileşmiştir o ama gene de kadındoğuma bir git demir çubukla bakarkar emin olursun. Geçmiş olsun.
reynwoman Bibiveannesi aaa öyle mi yok şükürrr tuvaletimi yaparken hiç br sorun acıma falan hiç bişey yok bunu bilmem iyi oldu sağolunnn 🙏🙏
reynwoman VelardaEdiz offf valla yaa cidden off hayattaki şanssızlığım resmen ya 🤦🏼♀️😂 adam akıllı bi 15 gün madem kapatsınlar her yeri kimse cıkmasın sıkı bir karantina yapılsa 15 gün sadece aslında baya bir toparlanma olur virüs konusunda aslında ne bileyim hayır olsun artık bunun sonu bir an önce bebişlerimizi doya doyq gezdiremedik bile bu illet yüzünden 😢
Newnewroz reynwoman emziriyor musunuz acaba emzirirken önerilmiyor diye biliyorum doktora sormadım ama yapılıyorsa ben de sorarım başlamak istiyordum ben de
reynwoman Newnewroz ben emzirmiyorum canım o yüzden hiç sormadım bunu emzrirken yaptırılır mı diye ama kadın doğum doktoruma mesaj atmıştım lazere gidebilirmiyim diye gidebilrsin dedi emzirip emzirmediğimi sormadı, ama siz yinede bi kendi doktorunuza sorun yanlış yönlendirmek istemem bilemiyorum tam bende durumu