Tugceuysal benim sıkıntılı bir süreçti hamileliğim o yüzden 7 ay rapor aldım son ayımda doğum raporu verdi doktorum ve her ay rapor parası alıyordum son raporun parasını da toplu olarak doğumdan 3 ay sonra aldım canım. Şimdi son heyet raporumu aldım onun parasını da bittikten 10 gün sonra alıcam inşallah.