Beril00 benim bebeğimde 5 aylık olacak bender acayip vardı dökülme hatta yanlar nerdeyse açılmaya başlamıştı. Önce boyadim saçlarımı o biraz azalttı dökülmesini. Simdi de glycine rosnay diye bir şampuan ve krem aldım. Henüz 1 2 kez kullandım ama.sanırım ise yarayacak. Dökülmesinin azaldığını fark.ediyirum. emzirdigimiz için vücut biraz vitaminsiz de kalıyor. Ben birde d vitamini takviyesi alıyorum. Aslında en güzeli kan verip değerlere baktirmak ama ortalık çok fena hastaneye gitmeye cesaret edemedim.