busrasilra14 çok telaş yapmana gerek yok canım bende senin gibiydim nasıl dogum yapcam, neler alcam, neler yicem, vb. Şeyler düşünüp düşünüp kuruyordum hep kafamda ama öyle şeyler oluyor ki hayatta , kendiliğinden herşey gelişiyor. 39°C ateşle doğum yaptım suyum bitmisdi benim çocuk ateş yapmış oyuzden hamile olduğum icin ilaç kullanamıyorum bende eşimle acile gittik gece yarısı ateşim var diye covid19 testi yaptılar ve doğuma aldılar normal doğum yaptım biraz zorluydu ama meyvesi çok güzeldi yani bunları anlatmamın sebebi kafana takma çok fazla demek istiyorum bende senin gibiydim ve elhamdülillah bı kızım var ve şuan 5 buçuk ayligiz sende inşallah tez zamanda sağlık ve hayırlı bı şekilde atlatırsın ve kreme gelince göğüs kremi olarak “lansinoh” kullandım çok acı çekiyordum çocuğumu emzirme işteyim bile gelmiyordu açıdan ben yara olmusdu göğüsüm ama çok şükür ki bu ilaç 3,4 güne iyi geldi sana tavsiyem
He bide doğumuna kadar şunu düşün ve başka bişey düşünme lütfen eğer kafan rahat ve mutlu bir şekilde doğuma gidersen kolay doğum yaparsın cevrendekileride takma moralini bozan biri olursa gayet relax ol …..🙏🙏🌼🌼