Yellowmom LadyMarmalade bilmiyorum ki uyku işi git gide sorun haline gelmeye başladı. Ne güzel gece uykusuna başlamıştı 2 aylıkken şimdi yok ikidebir kalkıyo ve ağlayarak uyanıyo normalde uyanınca ağlamazdı 😩 ne bileyim 🤭